Willemina Heijenga / WWF-Netherlands

MarCom Partnerships

Inspireer consumenten om in beweging te komen voor meer natuur. Samen zorgen we voor een leefbare aarde door bewustwording te creëren of aandacht te vragen voor wilde dieren, bossen of oceanen.

Met een MarCom-partnerschap laat je als bedrijf zien dat je bijdraagt aan een leefbare aarde. Ook is het een mooie manier om waarde toe te voegen aan je merk en consumenten en medewerkers te betrekken bij je merk.

Campagnevoeren met WWF kan via verschillende marketing- en communicatie-activiteiten. Denk aan het creëren van een product waarvan de opbrengsten (deels) naar de natuur gaat. Of door met jouw medewerkers geld op te halen voor WWF. Of een hele andere manier van samenwerken. Er is van alles mogelijk. Want elk partnerschap is anders, maar het doel is hetzelfde: meer natuur.

Deze bedrijven gingen je voor

Cunera Vlaar, de CEO van Sodexo
Cunera Vlaar
CEO Sodexo
Met Aardig Eten van het Wereld Natuur Fonds verleiden we onze gasten om te kiezen voor die lekkere, gezonde én duurzame optie.
Ben jij onze volgende partner?
Neem dan contact op met onze collega’s van het Business Engagement Team.
Voorbeeld blauw
Annemiek Smidts
Senior Marketeer Business Engagement
Voorbeeldafbeelding groen
Femke Holdorp
Senior Advisor Business Engagement

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Meld je aan voor onze tweemaandelijkse nieuwsbrief. Dan houden we je op de hoogte van nieuwe inzichten en tools voor de zakelijke markt en krijg je updates over grote WWF-projecten en tips voor duurzaam ondernemen.